הובלת משרדים

הובלת משרד צריכה להיות מתוכננת לפרטים כדי שהיא תהיה קלה ומהירה

בדרך כלל ההובלה כוללת את הפריטים הבאים:

  • שולחנות משרדיים
  • שולחן המתנה
  • כסאות מנהלים
  • שולחן ישיבות
  • ארוניות משרדיות
  • ארונות משרדיים
  • ארגזי מסמכים
  • מחשבים עם הציוד הנלווה
  • מקרר משרדי או רגיל
  • מיני בר
  • ציוד נוסף שקיים לפעמים כמו ארונות תצוגה שונים, כונניות ספרים, טלויזיות ומסכים ועוד דברים

ארון ויטרינה למשרד שולחן חדר ישיבות

הכנות לפני העברת המשרד:

1.מחליטים איזה ציוד וחפצים מעבירים. אם יש ציוד למסור או לזרוק אז משאירים בצד

2.מוודאים גם במקום שאליו עוברים וגם במקום שממנו עוברים את דרכי הגישה שזה אומר האם יש מעלית שירות שדרכה מעבירים חפצים והאים היא פנויה, האם צריך להעביר חפצים עם מנוף דרך חלון, איפה יש חניה למשאית של המובילים ובאיזה שעות

3.אורזים לבד או בסיוע חברת ההובלות את המסמכים בקרטונים ומסמנים על כל קרטון מה בדיוק הוא מכיל ולאן הוא עובר.

לפני המעבר מוודאים שהמקום שעוברים אליו מוכן מבחינת תשתיות תקשורת, חשמל, מים, קירות נקיים ועוד

4. בודקים איזה ריהוט משרדי צריך להשאיר במשרד הישן ואיזה צריך לפנות ומכינים את הפינו מראש.