הובלת משרד

הובלת משרד צריכה להיות מתוכננת לפרטים כדי שהיא תהיה קלה ומהירה

 

בדרך כלל ההובלה כוללת את הפריטים הבאים:

  • שולחנות משרדיים
  • שולחן המתנה
  • כסאות מנהלים
  • שולחן ישיבות
  • ארוניות משרדיות
  • ארונות
  • ארגזי מסמכים
  • מחשבים עם הציוד הנלווה
  • מקרר משרדי או רגיל
  • מיני בר
  • ציוד נוסף שקיים לפעמים

 

הכנות לפני העברת המשרד:

 

1.מחליטים איזה ציוד וחפצים מעבירים. אם יש ציוד למסור או לזרוק אז משאירים בצד

2.מוודאים גם במקום שאליו עוברים וגם במקום שממנו עוברים את דרכי הגישה שזה אומר האם יש מעלית שירות שדרכה מעבירים חפצים והאים היא פנויה, האם צריך להעביר חפצים עם מנוף דרך חלון, איפה יש חניה למשאית של המובילים ובאיזה שעות

3.אורזים לבד או בסיוע חברת ההובלות את המסמכים בקרטונים ומסמנים על כל קרטון מה בדיוק הוא מכיל ולאן הוא עובר.